Şirkət davamlı olaraq hər bir müştərimizin tələblərinə tam cavab verən və ya ondan artıq olan yüksək keyfiyyətli xidmət göstərməyə sadiqdir. Şirkətimizin məqsədi yüksək səviyyəli müştəri məmnuniyyətinə nail olmaq və əməliyyatlarımızın performansını daim təkmilləşdirməkdir.
Bu məqsədi həyata keçirmək üçün dəstəkləyici idarəetmə və biznes əməliyyat sistemlərinin tətbiqinə sadiqlik vacibdir.
Eurodesign CSC bu siyasətin həyata keçirilməsində və xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üçün davamlı olaraq səy göstərən Müştəri və təchizatçının birlikdə işləməsi konsepsiyasına inanır.
Keyfiyyət Siyasətimiz 6 əsas prinsipə əsaslanır:
Siyasətin uğurla həyata keçirilməsini təmin etmək üçün təyin edilmiş işçi heyəti müştəri tələblərini müəyyən etmək və bu tələblərə cavab vermək üçün düzgün prosedurlara əməl olunmasını təmin etmək üçün məsuliyyət daşıyacaq.
Keyfiyyət siyasətinin prinsipləri və məqsədləri şirkətin müvafiq səviyyələrində müəyyən ediləcək və işçi heyətinə çatdırılacaqdır. Təlim qarşıya qoyulmuş məqsədlərə nail olmaq üçün strategiyanın tərkib hissəsi olacaqdır.
Bu Siyasət çərçivəsində biz Şirkətimizi digər idarəetmə funksiyalarımızla birlikdə planlaşdırılan və inkişaf etdirilən IS0 9001: 2015-ə uyğun Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin nizam-intizamı və nəzarəti altında idarə etməyə sadiqik.
Şirkətimiz bütün müştərilərimizin və maraqlı tərəflərin xeyrinə tapşırıqların ən sərfəli və vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün xidmətlərimizi daim nəzərdən keçirəcək və təkmilləşdirəcək.
Teymur Tağıyev
Baş direktor