Yüksək texnologiyalı iş dünyasında, proqram təminatı iş idarəçiliyinin bütün aspektlərinin vacib bir hissəsinə çevrilir. Hal-hazırda, proqram proseslərinin inteqrasiyası olmadan hər hansı bir fəaliyyətin həyata keçirilməsini təsəvvür etmək mümkün deyil. Hər hansı bir iş tələbinə əsaslanaraq, müştəri proqramı sənədləşdirilmiş iş analizindən sonra bir müddət ərzində hazırlanır. Mükəmməl məhsul təqdim etmək üçün ED beyin fırtınası və planlaşdırma, tələblər və texniki-iqtisadi analiz, dizayn, inkişaf və kodlaşdırma, inteqrasiya və sınaq, tətbiq və yerləşdirmə, əməliyyatlar və texniki xidmət kimi beynəlxalq səviyyədə tanınmış geniş prosedurlardan və addımlardan keçir. Artıq çatdırılmış məhsullar İşçilərin İş Yükü İdarəçiliyindən başlayıb Müştəri İdarəetmə Sistemləri ilə bitən geniş bir iş prosesini əhatə edir.