Back

Cəzaçəkməəssisələri üzrə iş fəaliyyətinin elektronlaşdırılması

Müştəri: Ədliyyə Nazirliyi

Ədliyyə Nazirliyi Azərbaycanda ədliyyə sisteminin tənzimlənməsi, dövlət ittihamçısına nəzarət, hüquq sisteminin və ictimai asayişin qorunması və qanun islahatlarının aparılması məsələləri ilə məşğul olan dövlət qurumudur. Həmçinin nazirlik  hüquqi ekspertiza, mühasibat uçotu və hüquqi aktların dövlət qeydiyyatı ilə ədliyyə sahəsində dövlət siyasətini və idarəetməsini həyata keçirir. Bundan başqa ölkədə məhkəmə sisteminin inkişafını təmin edir, məhkəmələrin, cəzaçəkməəssisələrinin və bələdiyyələrin fəaliyyətinə qanunvericiliyə uyğun olaraq dəstək verir.  

Biznes çağırışları

Azərbaycanda cəzaçəkməəssisələri, həmçinin bu müəssisələrə bağlı digər yerlərin arasında elektron koordinasiyanın qurulması zəruriyyəti yaranmışdı. Bütün proseslərin daha şəffaf və sürətli baş tutması üçün kağız sənədlərdən elektron əsasla fəaliyyətə keçidə ehtiyac duyulurdu. Burada əsas çağırışlardan biri ədliyyə sisteminin vacib hissəsi hesab edilən cəzaçəkməəssisələrində bütün xidmət fəaliyyətlərində şəffaflığa tam nail olmaqdır

decoration element
decoration element

Həllər

ED şirkəti Dünya Bankının Aərbaycan ədliyyə sistemində həyata keçirdiyi layihənin əsas prinsiplərinə əsasən, cəzaçəkməəssisələrinin iş fəaliyyətinin 90%-nin elektronlaşmasına nail oldu. ED şirkətinin gətirmiş olduğu yeni həll kağız və şifahi formada olan proseslərin elektronlaşması ilə baş tutdu. Bununla da cəzaçəkməəssisələri üzrə iş fəaliyyəti tam olaraq elektronlaşdı və onlar arasında sürətli, dəqiq, eləcə də şəffaf məlumat mübadiləsi quruldu

decoration element
decoration element

Business value

ED’s computerization system for penitentiaries has introduced a number of new solutions.

  • The work of penitentiaries has shifted from paper and oral form to electronic.

  • The time spent on information exchange in all business activities was minimized and full transparency was ensured.

  • Instant and electronic communication was provided between penitentiaries, as well as with their facilities.

Technologies:

  • TicketService 
  • AppealService 
  • AccountService. 
  • ApiService 
  • AuthService 
  • FAQService 
  • NotificationService 
  • ReportService 
  • DictionaryService