“Azərişıq” ASC Azərbaycanda 2,7 milyondan çox abonentə xidmət göstərən dövlət enerji təchizatçısıdır. Qurumun missiyası ölkə ərazisində fasiləsiz enerji təchizatını təmin etməkdir. “Azərişıq” ASC-nin strateji məqsədlərindən biri müştərilərə dəstək xidmətlərini yaxşılaşdırmaqdır.
“Azərişıq” yeni informasiya texnologiyaları infrastrukturunun tətbiqi və biznes prosesləri, prosedurları və siyasətlərini texnologiya yığınına uyğunlaşdırmaqla bağlı çətinlikləri həll etməli idi. Abonentlərə yüksək keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsini təmin etmək üçün müştəriyə dəstək prosedurlarını yenidən müəyyənləşdirmək və informasiya texnologiyaları tətbiqləri və sistemlərini təqdim etmək ehtiyacı yaranmışdı.
“Azərişıq” abonent problemlərinin həllinə hədəflənən müştəri xidmətlərini təhlil etmək üçün ED şirkətini cəlb etdi. Biz “Azərişıq”la xidmətin məqsədləri və onun daxilində əməliyyatları müəyyənləşdirmək üçün birgə iş gördük. Üç ay davam edən seminarlar komandamıza şirkətin vizyonuna və tələblərinə uyğun proses və prosedurların hazırlanmasına yardım etdi.
Müştəri xidmətləri prosedurlarını ən son standartlara və trendlərə uyğun qurmaq üçün müştəri ilə məsləhətləşdik və prosedurları müfəssəl əks etdirən hərtərəfli sənədlər hazırladıq.
Bir sıra keyfiyyətə nəzarət sessiyaları vasitəsilə layihə “Scrum” Metodologiyasına əsaslanan detallı layihə icrası proqramına çevrildi. Növbəti 6 ay müddətində Müştəri Xidməti Platforması yaradıldı və müvəffəqiyyətlə tətbiq edildi.
ED şirkəti tərəfindən hazırlanan həll müştəriyə aşağıdakı məqsədlərə çatmaqla biznes dəyərini artırmağa imkan verdi:
Java, Spring Boot, React, Docker, Kubernetes, PostgreSQL
Cisco® Call Centre, Cisco® Call Manager