Back

Çağrı Mərkəzi Həllinin tətbiqi

Müştəri: “Azərişıq” ASC

 

“Azərişıq” ASC Azərbaycanda 2,7 milyondan çox abonentə xidmət göstərən milli elektrik enerjisi təchizatçısıdır. Qurumun missiyası ölkə ərazisində fasiləsiz enerji təchizatını təmin etməkdir. “Azərişıq” ASC-nin strateji məqsədlərindən biri müştərilərə dəstək xidmətlərini yaxşılaşdırmaqdır.

 

 

Biznes çağırışları

 

“Azərişıq” informasiya texnologiyaları infrastrukturunun tətbiqi və biznes prosesləri, prosedurları və siyasətlərin texnologiya yığınına uyğunlaşdırılması ilə bağlı çətinliklərin öhdəsindən gəlməli idi. Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsi üçün köhnə Çağrı Mərkəzinin informasiya texnologiyaları sistemlərinin yenidən müəyyənləşdirilməsinə ehtiyac var idi.

 

 

decoration element
decoration element

Həll

“Azərişıq” əsasən müştəri problemlərini həll etməyə yönəlmiş müştəri xidmətinin mahiyyətini təhlil etmək, məqsədi və müştəri xidməti çərçivəsində həyata keçirilə biləcək əməliyyatları müəyyən etmək üçün “Eurodesign” şirkətini cəlb etdi. Bir ay ərzində həyata keçirilən seminarlar komandamıza vizyon və tələbləri müəyyənləşdirməyə imkan verdi. Bir sıra nəzarət seansları sayəsində layihənin təsnifatı detallı layihə icra planına çevrildi. Növbəti iki ay ərzində yeni Çağrı Mərkəzi uğurla tətbiq edildi.

 

decoration element
decoration element

Biznes dəyəri

 

ED tərəfindən hazırlanan həll müştərinin aşağıdakı biznes dəyərini həyata keçirməsinə imkan verdi:

 

  • Vahid Çağrı Mərkəzinin tətbiqi 
  • Abonent məmnuniyyət səviyyəsinin artırılması 
  • IP-telefoniya və Əlaqə Mərkəzi həllinin tətbiqi ilə əməliyyatların səmərəliliyinin artırılması 
  •  Zəng ssenariləri və interaktiv səsli cavabı (IVR) optimallaşdıraraq müştəri xidmətinin cavab müddətlərinin azaldılması 
  •  Yüksək əlçatanlığı dəstəkləyən olduqca etibarlı həll 
  • Gələcəyə  miqyaslanabilmə sistemi və videokonfrans tətbiqi üçün təməlin qoyulması 

 

Texnologiyalar

Cisco® Call Centre, Cisco® Call Manager