“Azərişıq” ASC Azərbaycanda 2,7 milyondan çox abonentə xidmət göstərən milli elektrik enerjisi təchizatçısıdır. Qurumun missiyası ölkə ərazisində fasiləsiz enerji təchizatını təmin etməkdir. “Azərişıq” ASC-nin strateji məqsədlərindən biri müştərilərə dəstək xidmətlərini yaxşılaşdırmaqdır.
“Azərişıq” informasiya texnologiyaları infrastrukturunun tətbiqi və biznes prosesləri, prosedurları və siyasətlərin texnologiya yığınına uyğunlaşdırılması ilə bağlı çətinliklərin öhdəsindən gəlməli idi. Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsi üçün köhnə Çağrı Mərkəzinin informasiya texnologiyaları sistemlərinin yenidən müəyyənləşdirilməsinə ehtiyac var idi.
“Azərişıq” əsasən müştəri problemlərini həll etməyə yönəlmiş müştəri xidmətinin mahiyyətini təhlil etmək, məqsədi və müştəri xidməti çərçivəsində həyata keçirilə biləcək əməliyyatları müəyyən etmək üçün “Eurodesign” şirkətini cəlb etdi. Bir ay ərzində həyata keçirilən seminarlar komandamıza vizyon və tələbləri müəyyənləşdirməyə imkan verdi. Bir sıra nəzarət seansları sayəsində layihənin təsnifatı detallı layihə icra planına çevrildi. Növbəti iki ay ərzində yeni Çağrı Mərkəzi uğurla tətbiq edildi.
ED tərəfindən hazırlanan həll müştərinin aşağıdakı biznes dəyərini həyata keçirməsinə imkan verdi:
Cisco® Call Centre, Cisco® Call Manager