Müəssisənin müştəriləri üçün generativ süni intellektin istifadəsi son illərdə perspektivli araşdırma sahəsi kimi meydana gəlmişdir. Bu texnologiya məzmun yaratmaqla, müştəri təcrübələrini fərdiləşdirməklə, şəkillər və videolar yaratmaqla, çatbotlar (virtual həmsöhbətlər) və virtual köməkçilər işləyib hazırlamaqla, dələduzluq hallarını aşkarlamaqla və gələcək tendensiyaları proqnozlaşdırmaqla biznes fəaliyyətlərini və məlumatların emalını dəyişdirmək potensialına malikdir.
Generativ Sİ-nin ən mühüm üstünlüklərindən biri yüksək keyfiyyətli məzmunu operativ və sərfəli şəkildə yaratmaq qabiliyyətidir. Axtarışların tarixçəsi, satınalma davranışları və demoqrafik informasiya kimi məlumatları təhlil edərək, müəssisələr öz müştərilərinə uyğun tövsiyələr, tanıtımlar və fərdiləşdirilmiş məhsul və xidmətlər təklif edə bilər. Bundan əlavə, generativ süni intellekt marketinq və reklam məqsədləri üçün şəkillər və videolar kimi vizual baxımdan cəlbedici məzmun yaratmaq üçün istifadə edilə bilər.
Generativ süni intellektin digər bir perspektivli tətbiqi çatbotların və virtual köməkçilərin işlənib hazırlanmasından ibarətdir. Bu texnologiyalar müştərilərə ani dəstək və xidmət göstərərək müştəri məmnuniyyətini artırır, eyni zamanda müştəri xidməti ilə bağlı xərcləri azaldır. Bundan əlavə, generativ süni intellekt əməliyyat məlumatlarını təhlil etməklə və şübhəli məqamları müəyyənləşdirməklə, biznesdə saxtakarlıq hallarını aşkarlamağa kömək edə bilər.
Bir sıra şirkətlər korporativ müştərilər üçün generativ süni intellektin işlənib hazırlanmasında öncül mövqeyə malikdirlər. OpenAI, Google, Microsoft, IBM, Nvidia və Hugging Face bu sahədə əhəmiyyətli töhfələr vermiş şirkətlərdən yalnız bir neçəsidir. Bu şirkətlər hər biri özünəməxsus yanaşma və təcrübəyə malik GPT-3, LaMDA, Turing NLG, DeepSpeed, Watson Natural Language Generation, GauGAN, GPT-2 və GPT-3 kimi generativ modellər hazırlamışlar.
Yekun olaraq, generativ süni intellektin istifadəsi müəssisənin müştəriləri üçün böyük potensiala malikdir. Bu, biznesin səmərəliliyinin artırılmasına, xərclərin azaldılmasına və müştəri təcrübələrinin yaxşılaşdırılmasına kömək edə bilər. Bu sahədə araşdırmalar inkişaf etdiyindən, çox güman ki, gələcəkdə generativ Sİ-nin daha da innovativ tətbiqlərini görəcəyik.
Leyla Nəsrullayeva, Kommersiya Direktoru