Rəqəmsal transformasiya uğurun əsas amili kimi
Proseslərin rəqəmsala uyğunlaşdırılması və mənimsənilməsi bugünkü biznes üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də şirkətlər üçün rəqabətədavamlı və aktual olmaq həmişə çox vacibdir. Rəqəmsal transformasiyaya keçidi başlamaq və sürətləndirmək çox vacibdir, çünki bu, biznesə dair rəqabətdə bir addım öndə olmaq üçün yeni imkanlar yarada bilər. Satış, marketinq və müştəri xidməti kimi ənənəvi rolların transformasiyası təşkilatların müştərilərlə necə düşünməsinə və onlarla əlaqə qurmasına çox təsir edir. Yeni texnologiyanın tətbiqi ilə təşkilatlar öz bizneslərini necə idarə etdiklərini yenidən yoxlamaq imkanı əldə edəcəklər. Bu, öz növbəsində, lazımi təkmilləşdirmə üçün imkanlar yarada bilər və onlara müştəri təcrübəsini təkmilləşdirməyə və əvvəllər heç vaxt əlçatan olmayan sənaye sahələrinə yayılmağa imkan verə bilər.
Biznesdə uğur qazanmaq üçün rəqəmsallığı mənimsəyən və gələcək üçün yaratdığı çətinlikləri və imkanları nəzərə alan dörd sənaye diqqətli araşdırma tələb edir: kommunal xidmət operatorları, telekommunikasiya, maliyyə və texnologiya.
Kommunal xidmət operatorları
Məlumdur ki, müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi və strategiyası zəng mərkəzinin inkişafı üçün çox vacibdir. Məhz bu səbəbdən “müştəri mərkəzli” olmaq əsasdır. Bunu nəzərə alaraq müştərilərin aşağıdakı kimi xidmətlərə ehtiyacı var:
• Problem bilet sisteminin tam avtomatlaşdırılmış həlli və problemlərin aradan qaldırılması prosesi ilə rəqəmsal zəng mərkəzi;
• Sənəd dövriyyəsi, ERP, anbar və satınalma daxil olmaqla bütün daxili proseslərin avtomatlaşdırılması;
• Hesablama və doldurma sistemləri;
• Məlumat mərkəzi.
Telekom
McKinseyin fikrincə, mənfəət marjası ilə telekommunikasiya sənayesi üçün İT-nin beş sahəsi arasında güclü korrelyasiya var:
• Güclü istehlakçı analitikası;
• Sifarişin idarə edilməsinin rəqəmsallaşdırılması;
• Özünə xidmət CRM;
• Sadələşdirilmiş İT interfeysləri;
• Biznesin avtomatlaşdırılması.
Telekommunikasiya şirkətlərinin dərinliklərinə varsaq, görərik ki, daha çox müştəri mərkəzli olmaq üçün təcrübələrini dəyişdirməlidirlər. Bunu edənlər rəqəmsal transformasiyanın təqdim etdiyi imkanlardan istifadə etmək üçün daha yaxşı mövqe tutacaqlar.
Maliyyə
Aydındır ki, texnologiya məlumatlılığı ətrafımızdakı hər şeyi dəyişdirir. Və belə bir sual yaranır: “Texnologiya maliyyənin gələcəyini necə formalaşdıracaq? Bulud hesablamaları, analitika və robototexnika kimi texnologiyalar bank və maliyyənin əsasını dəyişdirən ən innovativ rəqəmsal alətlər sırasındadır. İndi, maşın öyrənməsi və robotlar ələ keçirdikcə insan səhvinin baş vermə ehtimalı daha azdır. Maliyyə idarəçiliyi insanların barmaqlarının ucundadır və rəqəmsallıq bütün qarşılıqlı əlaqələrin mərkəzindədir. Nəticə etibarilə, mobil bankinq proqramlarından və ağıllı bankomatlardan virtual köməkçilərə və "chatbot"lara qədər maliyyə və bankçılığın gələcəyi sürətlə formalaşır. Tezliklə bank işində insan gücü minimum səviyyəyə enəcək. Robotlar nəinki işi daha sürətli yerinə yetirə bilər, həm də onların üstün istifadəçi təcrübəsi təklif edə biləcəyinə dair geniş fikir birliyi var.
Texnologiya
Gözlənildiyi kimi, texnologiya şirkətləri rəqəmsallaşmanın ən qabaqcıllarıdır. Rəqəmsal transformasiyaların əsas diqqət çəkən sahələri bunlardır:
Bulud hesablamaları – Bu, şirkətlərə daha yaxşı istifadə etmək üçün məlumat anlayışlarını yerləşdirməyə kömək edir, eyni zamanda biznes modellərini və əməliyyatlarını dəyişdirməyi asanlaşdırır.
Çevik istehlak - Bu yanaşma vahid xərcləri azaldır və "istəndikcə ödə" modellərinə imkan verir. Nəhayət, çevik istehlak müştəri münasibətlərini gücləndirir.
Koqnitiv hesablama – Hələ davam edən bir iş olsa da, koqnitiv hesablama məhsulları təkmilləşdirir, xidmətləri asanlaşdırır və şirkətlərə maşın öyrənməsinin potensialından istifadə etməyi öyrənərkən daha məlumatlı qərarlar qəbul etməyə imkan verir.
Bu dörd aparıcı sənaye hələ dəyişikliyi qəbul etməyən və öz səyahətlərində digər sənayelərə, bizneslərə və brendlərə ilham verməyən şirkətlər üçün mühüm dərslər təklif edir. Metodlar və mədəniyyətlər fərqli olsa da, hər bir sənaye ümumi məqsədi paylaşır: “Müştəriyə xidmət etmək”.
Bu inkişaflardan irəli gələn və ənənəvi İT-yə təkan vermək üçün ED Satış və Layihə İdarəetmələri komandası müştərilərinə rəqəmsal transformasiya imkanlarını anlamağa və optimallaşdırma üçün texnoloji həllərdən istifadə edərək gündəlik biznesdə nəticələri maksimuma çatdırmağın yollarını araşdırmağa kömək edir.
Bizim yanaşmamız iri və kiçik müştərilər üçün şirkətimizdəki bütün rollarda davamlıdır: müştərini birinci yerə qoyun və onlara imkanlar dünyasını göstərin. Biz qabaqcıl düşünən bizneslər üçün hazır konsepsiyaları həyata keçirməyə sadiqik və lozunqumuz Aparıcı biznes üçün İT sahəsinə rəhbərlik etməkdir!